Campllong. Sabor de Gràcia omple de Rumba el Musicant de Campllong

Campllong es va impregnar dimecres a la nit d’un gran ambient i ritme de la mà de Sabor de Gràcia, en la segona nit del Musicant 2022. Els hereus de la Rumba Catalana de Peret van oferir un gran concert que va fer gaudir de valent al públic assistent.

Divendres, el 19è Festival de Música del País a Campllong encarrila la recta final amb l’ “Ai al Cor” d’Obeses i el Cor Obeses. Serà una oportunitat excel·lent per tots aquells melòmans que gaudeixen del diàleg profitós entre la música moderna i l’herència de la música clàssica. Finalment, dissabte 3 de setembre, Marina Rossell, amb Xavi Lloses al teclat, tancarà el festival d’enguany amb el nou disc “300 crits”. Serà a les 21.30h a la Plaça Catalunya.

Per a més informació i disponibilitat d’entrades podeu consultar el web https://musicantcampllong.cat

Foto: Iconna

1662050594sabor.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409