La Massana. La Casa Pairal es trasllada temporalment a la sala dels Arcs

Es preveu que les obres de reforma de l’equipament estiguin enllestides a finals de tardor

A partir de l’1 de setembre la Casa Pairal es trasllada de forma provisional a la sala dels Arcs. El motiu són les obres de reforma d’aquest equipament, que tenen l’objectiu de guanyar en comoditat i permetre que la gent gran tingui més opcions per fer activitats. El projecte inclou la remodelació integral de l’equipament, amb espais diferenciats per a cada ús, a més de la renovació de la il·luminació i del sistema de climatització. Es preveu que les obres estiguin acabades de cara a finals de tardor.

Durant aquests dies s’està acabant d’equipar la sala dels Arcs, amb taules i cadires per poder fer jocs, tertúlia i xerrades, a més d’un espai per poder mirar la televisió i una zona de cafeteria.

Pel que fa als tallers i cursets, que començaran a la tardor, es faran entre la sala de l’Indret, la sala dels Miralls i la Closeta.

1662050565sala_arcs_preparatius.jpg
1662050566sala_arcs_preparatius_2.jpg