Pobla de Claramunt. L’Ajuntament de la Pobla de Claramunt convoca les seves beques de caràcter universal

Se’n pot beneficiar tot l’alumnat empadronat al municipi menor de vint-i-cinc anys o que estudiï a l’escola Maria Borés

Tot l’alumnat de la Pobla de Claramunt qui cursi estudis d’Educació Infantil Superior, Primària, Secundària, Batxillerat, Cicles Formatius (Grau Bàsic, Mitjà i Superior) i Estudis Universitaris de grau i de postgrau corresponents als nivells 2 (Grau Universitari) i 3 (Màster Universitari), pot beneficiar-se de les beques que ofereix un any més el seu ajuntament. Les úniques condicions per a accedir-hi són estar empadronat o empadronada al municipi o, en cas contrari, cursar estudis a l’Escola Maria Borés. D’aquesta manera el consistori ofereix el seu suport econòmic a tots els poblatans i poblatanes menors de vint-i-cinc anys que realitzin una formació reglada en aquest curs 2022-2023. D’aquesta manera es dona suport a la despesa que suposa l’escolarització obligatòria i s’estimulen els estudis postobligatoris.

Els imports de les beques

Pel que fa a les aportacions municipals, aquestes varien en funció dels estudis que es realitzin. En concret la beca destinada a Educació Infantil Superior i Primària serà de 20 €, la de l’alumnat d’ESO serà de 30 €, en el cas del Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà o Superior per a alumnes menors de vint-i-cinc anys serà de 100 € i pels Estudis Universitaris de grau, postgrau i màster per a menors de vint-i-cinc anys serà de 200 €.

Les sol·licituds es poden presentar des del 26 d’agost fins al 30 de setembre per l’alumnat d’Infantil Superior i Primària, i des del 24 d’octubre fins al 25 de novembre per a la resta d’estudis. Les bases de la convocatòria es poden consultar al web municipal a l’adreça www.lapobladeclaramunt.cat.