Blanes. Ja ha desembarcat a Blanes el ‘Festival Food Trucks’, amb ofertes gastronòmiques i música

Ahir va començar l’activitat que s’allargarà fins diumenge a la Plaça dels Països Catalans, on hi ha cuina d’arreu del món i actuacions de ‘VHS’ (Vintage Hit Songs) i David Ros

El vespre d’aquest passat divendres va arrencar a la Plaça dels Països Catalans de Blanes el ‘Festival de Food Trucks’, que estarà instal·lat a la Plaça dels Països Catalans fins demà diumenge. Ahir va haver de començar un pèl més tard del què estava previst, a causa del sobtat aiguat que va caure a la tarda, que va obligar a revisar-ho tot per tornar-ho a posar a punt.

Això va impedir obrir a l’hora prevista, les 6 de la tarda, endarrerint-se fins més tard, mentre els tècnics d’àudio i il·luminació repassaven que tot estigués a punt per començar més tard, però amb tota la intensitat que caracteritza aquest esdeveniment. Passada la tempesta, el públic no es va fer de pregar, i aviat totes les taules del recinte van estar ocupades.

Com sol ser habitual en aquest tipus d’activitats, el públic adult amb ganes de gresca i de ballar es barrejava amb un ambient molt familiar, grups d’amics de totes les edats i parelles que volien passar una estona plegats. Després de l’entretinguda nit de divendres, l’activitat es reprendrà avui dissabte a les 6 de la tarda, i finalitzarà a quarts d’una de la matinada.

Els dos principals ingredients de l’esdeveniment, que ahir ja va començar a atraure l’interès d’un gran nombre de vilatans i visitants, són les furgonetes gastronòmiques, les Food Traucks, així com activitats i música tant enllaunada com en directe. En l’aspecte culinari hi ha un ample repertori on triar: des d’empanades i burguers fins a tapes i fusions de cuina sudamericana i asiàtica, passant pels clàssics entrepans i altres temptacions com ara crepes i les clàssiques patates fregides presentades de mil-i-una maneres.

Música amb DJ i en directe, i activitats per a totes les edats

Pel que fa a les activitats complementàries, de caràcter lúdic, ahir es va encetar aquest capítol amb una animada actuació del grup ‘Alma de Boquerón’. Avui dissabte hi haurà una festa infantil a partir de les 6 de la tarda, i a la nit serà el torn del la banda ‘VHS’, les sigles de Vintage Hit Songs, música dels anys 80 i 90 amb un variat repertori de versions de coneguts cantants i grups de rock com ara The Police, Toto o Status Quo, entre d’altres.

Demà diumenge l’activitat es reprendrà de nou a les 6 de la tarda hi haurà una relaxant sessió de chill-summer, de nou amb el Deejay Torres, que servirà d’aperitiu per la darrera actuació del festival, a partir de les 10 de la nit. Es tracta del concert que oferirà David Ros, qui ja va venir a Blanes en un esdeveniment similar fa uns anys, amb temes propis carregats de ‘bon rotllo’ i positivisme.

1659797617food_tracks_divendres_(36).jpg
1659797617food_tracks_divendres_(38).jpg