Riudellots de la Selva. L’accés a la piscina municipal de Riudellots serà gratuït durant l’onada de calor

Per minimitzar els efectes de l’onada de calor prevista per als propers dies, l’Ajuntament de Riudellots de la Selva ha acordat l’entrada lliure a la piscina municipal de les 12 a les 15h, a partir d’avui, per a persones empadronades al municipi. Si l’aforament ho permet es podrà disposar d’aquestes 3 hores de bany i, si no, es limitarà el bany a 1 hora dins d’aquesta mateixa franja horària, tal i com ha explicat l’alcaldessa, Montserrat Roura.

Aquesta mesura estarà vigent fins a nou avís o bé fins que remeti l’onada de calor. Cal recordar que Protecció Civil ha activat en fase d’alerta el Pla PROCICAT.