Llagostera. Tret de sortida al Festiva Jazz C-65

Llagostera ha estrenat aquest divendres a la nit la primera edició del Festival Jazz C-65, organitzat conjuntament entre les àrees de cultura de l’Ajuntament de Llagostera i de Cassà de la Selva.

És la primera vegada que Llagostera i Cassà de la Selva s'uneixen per crear un projecte conjunt amb l'objectiu de promoure els espais de música local en directe. Es tracta d'una nova proposta col·laborativa amb la voluntat d'instaurar-se com a un esdeveniment de referència cultural dins del món del gènere musical del Jazz.

El nom del cicle JAZZ C-65 identifica aquesta voluntat de buscar metafòricament la via d'unió i comunicació entre els dos municipis, fa referència a la carretera C-65 que uneix Llagostera i Cassà de la Selva.

L’estrena del festival ha anat a càrrec d'Àlex Cassanyes amb la presentació del seu disc "Composició II" de la discogràfica Underpool Records, amb la participació d'Alba Careta a la trompeta, Joan Codina al trombó, Marcel·lí Bayer al saxo alt i clarinet, Sergi Felipe al saxo tenor i flauta, Jordi Santanach al saxo tenor i clarinet baix, Leo Tejedor a la guitarra, Néstor Giménez al piano, Giuseppe Campisi al contrabaix i Òscar Domènech a la bateria.

Seguidament ha actuat el col·lectiu de músics llagosterencs Lacus Music oferint una jam session.

El Festival seguirà el proper dia 22 de juliol a Cassà de la Selva  amb l’actuació de Seven Sides on presentarà una proposta jazzística particular, una formació a set bandes amb les tres veus de Paula Barranco, Elisenda Julià i Diana Palou acompanyades de Víctor Carrascosa a la trompeta, Diego Hervalejo al piano, Juan Pastor al contrabaix, David Gómez a la bateria amb els arranjaments i les composicions d'Alfons Carrascosa.

Fotos: Mohana Ramionet

1657623675dsc00876.jpg
1657623675dsc00901.jpg
1657623675dsc00923.jpg