Altafulla. Vessament d’aigua estancada a la platja d'Altafulla que no representa cap perill per a la salut de les persones

L'ACA i el CECAT han determinat que la taca no prové del clavegueram i es dissoldrà sola amb el pas de les hores

L’Ajuntament d’Altafulla informa que aquest divendres al migdia, uns treballs d’extracció de sorra del canal que desemboca a la platja, a tocar del parc de Voramar, han provocat el vessament accidental d’aigües estancades al mar.

El succés ha provocat una taca fosca que ha alertat els banyistes i el personal de seguretat, que ràpidament ha hissat la bandera vermella per impedir el bany.

Tot seguit s'ha posat en coneixement dels fets als tècnics de l'Agència Catalana de l’Aigua (ACA) i el Centre de Coordinació Operativa de Catalunya (CECAT), que amb les analítiques pertinents han determinat que la taca no prové del clavegueram i, per tant, no representa cap perill per a la salut i es dissoldrà sola amb el pas de les hores.

Tant el cos de la Policia Local d’Altafulla com el servei de socorrisme i salvament preveuen que aquesta mateixa tarda la situació millori i ja pugui onejar la bandera groga en aquest espai.

El vessament accidental ha estat fruit dels treballs de desembussament que s’estan realitzant a la sortida del canal de la rasa, que després dels darrers temporals ha quedat col·lapsat de sorra.