Altafulla. Costes iniciarà aquest dimarts els treballs per a la regeneració de la platja d'Altafulla

Per aquest motiu, l'espai es tancarà temporalment al públic mentre durin les tasques de restauració la finalització de les quals es preveu per a aquest divendres

El Servei Provincial de Costes a Tarragona començarà aquest dimarts els treballs de regeneració de la platja d'Altafulla per recuperar la sorra que el temporal Cèlia es va endur al mes de març passat.

Els treballs es realitzaran amb la sorra sobrant del sector del Vinyet, i es redistribuirà especialment en el tram central del passeig de Botigues de Mar.

Mentre durin les obres, la platja es tancarà al públic temporalment des de les 9 del matí a les 6 de la tarda, i es preveu que finalitzin el pròxim divendres 17 de juny.

D'aquesta manera, les màquines treballaran durant quatre dies per a la recuperació de sorra a la platja, i des de l'Ajuntament s'ha demanat "paciència" als usuaris i usuàries, ja que, mentre s'hi duguin a terme les obres de restauració no es podrà gaudir de l'espai natural en l'horari marcat pels treballs. Està previst que s'hi aportin 15.000 metres cúbics d'arena.

Des de l'Ajuntament d'Altafulla també s'ha assegurat que mentre durin els treballs es garantirà "amb total seguretat" la protecció del corriol camanegre.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409