Banyoles. Banyoles obre un procés participatiu per definir el nou parc de gossos

S’habilitarà a la zona verda del Pla de la Coromina i està previst que entri en funcionament a inicis de l’any vinent

L’Ajuntament de Banyoles ha obert un procés de participació ciutadana per definir el futur nou parc de gossos de la ciutat. El nou espai per a gossos s’habilitarà al sud de la ciutat, a la zona del Pla de la Coromina, i es preveu que entri en funcionament a inicis de l’any vinent.

Per a definir el nou parc de gossos, l’ajuntament ha obert una enquesta que es pot respondre a través de la pàgina web www.banyoles.cat. En l’enquesta la ciutadania pot fer les seves aportacions sobre les característiques que ha de tenir el nou espai per a gossos, tant pel tipus de terra, de tanca o de jocs d’habilitat per als animals. També s’hi han inclòs diferents preguntes de valoració de l’actual parc de gossos, que està situat al costat del camp de futbol vell per conèixer l’opinió que en tenen els usuaris actuals.

La ciutadania té temps per contestar l’enquesta fins al proper 13 de juliol. Una vegada recollides les propostes, s’incorporaran al projecte que s’està definint a l’àrea d’Urbanisme. La previsió és que el nou parc de gossos pugui entrar en funcionament a inicis de l’any vinent.

Fitxer adjunt: 165580726022np_parc_gossos.pdf