Riudellots de la Selva. Setmana Sense Fum a Riudellots

Setmana Sense Fum a Riudellots En el marc de la Setmana Sense Fum (del 25 al 31 de maig), l’Ajuntament de Riudellots de la Selva s’ha adherit a la campanya "Viu sense fumar i comença a sumar". Per fer visible la campanya avui s’ha pintat a l’entrada de totes els equipaments municipals el lema “Fem salut, gràcies per no fumar". La Setmana Sense Fum és una iniciativa originaria de semFYC, CAMFiC a Catalunya, que en el marc del projecte d'integració de SumaSalut, organitzem de manera conjunta els Programes d'Activitat Física saludable, Atenció Primària Sense Fum i Beveu Menys. El lema d'aquesta edició és "Viu sense fumar i comença a sumar".

L'objectiu de la Setmana Sense Fum és sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se, abandonar el consum de tabac i poder gaudir d'un ambient lliure de fum i de residus del tabac. La setmana Sense Fum és una de les eines amb que cada any fem realitat el nostre compromís per promoure conductes saludables, tant per a infants i adolescents com per a persones adultes i gent gran. Per a més informació sobre la campanya podeu accedir al web de Salut.

Fotos: Iconna / Ajuntament de Riudellots

1653904198img_7561.jpg