Llagostera. Arriba la moneda infantil Lacus de la Unió de Botiguers

La Unió de Botiguers de Llagostera, amb el suport de Llagostera Activa posa en marxa la campanya “Lacus de Festa Major, la moneda infantil de Llagostera”.

Del divendres 27 de maig al divendres 3 de juny, les famílies podran recórrer els comerços adherits a la campanya i per cada 10 euros de compra, podran demanar 2 Lacus, els bitllets dels nens i les nenes de Llagostera.
El dissabte 4 de juny, de les 11 a les 13h i de les 18 a les 20h, els més menuts podran dirigir-se a la carpa de la plaça Catalunya i comprar un munt de productes amb els Lacus que hagin reunit els dies anteriors.

Un total de 30 establiments participen en la campanya: Llibreria Sureda, Fleca Garcia, Piscines Sant Feliu, Calçats Llinàs, Donna’s Estètica, Taller Brugulat, Supermercat Ca la Quimeta, Joieria Català, Mobles i Fusteria Cateura, Can Madí, Farmàcia Magda Saurí, Farmàcia Joan Saurí, Carns J.V. Miquel, Estètica Ananada Beauty, Peixateria Rosa, Grup Monweb Informàtica, Drogueria Frigola, Mir Perruquer, Gestrònica, La Nova Barberia, Carns Agustí, Carns Codian, Sabateria XPEUS, Puig Perruqueria, Floristeria Cal-Ri, Herboristeria La Natura, Òptica Milent, Spar Llagostera, Ramon Gurnés SL i Rossita Concept Store.