Salt. Tots els alumnes de 4rt de primària de Salt es troben per la cloenda del cove de les paraules

La trobada s'ha fet a la Factoria Cultural Coma Cros

Tots els alumnes de quart de primària de les escoles de Salt s'han trobat aquest matí a la Factoria Cultural Coma Cros per la cloenda de “El Cove de les les Paraules”

A la trobada els escolars han conegut els escriptors Anna Manso i Pau Joan Hernàndez i han  fet un recorregut guiat i amenitzat pels alumnes de 1r curs del Cicle formatiu del grau superior de Dinamització socio-cultural de l’Institut Vallvera de Salt.

El cove de les paraules és un projecte en el que els escolars llegeixen, investiguen i finalment escriuen un llibre de forma col.laborativa. Per acabar la trobada cada infant ha rebut de mans del regidor d'Ensenyament, Robert Fàbregas, un dels llibres escrits col.lectivament.