Altafulla. La ciutadania d'Altafulla podrà reportar incidències a la via pública a través de l'aplicació eAgora

La Brigada Municipal ho rebrà automàticament en el seu programa de gestió diària BQAIT

Una paperera trencada o un fanal que no funciona són alguns dels desperfectes a la via pública que ja es poden comunicar directament a través del mòbil.

L’aplicació eAgora, que va estrenar l’Ajuntament d’Altafulla l’any passat pels Pressupostos Participatius, permet a partir d’ara que la ciutadania pugui reportar incidències a la via pública a través d’aquesta eina virtual. A més, totes les incidències que es rebin s’adreçaran automàticament a la Brigada Municipal a través del seu programa de gestió diària BQAIT.

El coalcalde d’Altafulla i responsable de Participació Ciutadana, Jordi Molinera, ha concretat que aquest nou servei complementa les funcionalitats de l’aplicació eAgora: “D’aquesta manera, eAgora no només funciona com a canal de comunicació i participació per als veïns i les veïnes, sinó que alhora es converteix en un sistema de recollida d'incidències de via pública que permet a qualsevol ciutadà i ciutadana reportar una incidència en qualsevol lloc del municipi, a través d'un dispositiu mòbil connectat a Internet”.

Per introduir una nova incidència, cal informar sobre la seva localització i descripció, s’ha d’adjuntar una fotografia, i també s’ha d’informar sobre l'estat del desperfecte. Per reportar incidències, cal primer descarregar-se l’aplicació eAgora per a Android o per a Apple.

Jordi Molinera ha recordat que l’eAgora funciona com una xarxa social, tot i que, a més de perfils personals, les persones usuàries poden seguir canals temàtics per estar al dia de les notícies de la vila. Així, les entitats, empreses i la ciutadania poden crear el seu propi perfil i fer servir l’aplicació com a canal de difusió, ja sigui incorporant informació i iniciatives com esdeveniments a l’agenda municipal.

1651764596captura_eagora_2022.png