Llagostera. L'A-Taca torna a Llagostera amb l'objectiu de decorar l'espai públic del municipi

Llagostera segueix posant color a diversos espais públics del municipi en el marc del projecte A-Taca. En aquesta ocasió les accions d’art urbà han tingut lloc a les escales de l’Institut i a les escales de la Biblioteca Julià Cutiller que donen accés a la plaça August Vidal, on hi ha participat una vintena de joves i alumnes de l'Escola d'Art Municipal Pere Mayol.
El projecte A-Taca es va posar en marxa l'any 2019 coincidint amb la celebració del Dia Internacional de l'Art a Llagostera, Cassà de la Selva i Celrà. La intenció principal d'aquesta activitat és d'unir els tres municipis del Gironès mitjançant els seus espais joves i les seves escoles d'art.

L'any passat a Llagostera es van pintar els bancs del Parc de l'U d’Octubre.

164976467904042022-_dsc2759.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409