Riudellots de la Selva. Surten de Riudellots tres furgonetes amb material humanitari

Un cop més Riudellots de Selva ha mostrat la seva solidaritat mobilitzant-se per ajudar als més necessitats. En aquesta ocasió ha estat per ajudar al poble d’Ucraïna que s’ha vist atacat per Rússia. Des del primer dia les mostres de solidaritat no han parat de créixer i una bona mostra ha sigut la recollida de material humanitari que ha permès omplir 3 furgonetes d’aliments, roba, productes sanitaris i higiènics.

Els vehicles, un de l’Ajuntament i dos cedits per dues empreses (Grup Fauria i AMPSA-GIRONABUS), han marxat aquesta nit direcció Romania on es preveu poder entregar tot el material a les ONG que operen i donen suport al poble ucraïnès. Les furgonetes no tornaran buides. Ho faran amb 21 persones que fugen de la guerra fins a terres gironines.

A Riudellots l’Ajuntament ha posat a disposició 5 habitatges per poder acollir refugiats.

L’alcaldessa, Montserrat Roura, en nom de l’Ajuntament, ha fet un agraïment a totes les persones, entitats, comerços i empreses que han col·laborat en la recollida i transport de tot el material.