Cardona. La Nova Espai Coworking de Cardona acollirà una sessió creativa adreçada a persones emprenedores del territori

L'objectiu és consolidar les comunitats dels espais coworking i crear una comunitat emprenedora a la Catalunya Central

Després de dos anys de la seva obertura, La Nova Espai Coworking de Cardona, acollirà una sessió amb l’objectiu de potenciar la comunitat coworker i emprenedora: la Sinèrgika. Un espai per fer networking i compartir inquietuds amb altres professionals del territori. La sessió es realitzarà el proper dimecres 9 de març, de sis a vuit de la tarda.

Aquesta acció s’emmarca dins la prova pilot que coordina l’Ajuntament de Cardona conjuntament amb l’Ajuntament de Prats de Lluçanès i l’Ajuntament de Mediona i que té per objectiu l’activació i consolidació del treball col·laboratiu a la Catalunya Central.

La finalitat de la prova pilot és consolidar les comunitats dels espais de coworking i anar una mica més enllà, creant una comunitat emprenedora i desenvolupar una estratègia de suport a l’emprenedoria.

La trobada del dimecres dia 9 serà la primera de tres sessions presencials que estan previstes que es realitzin a cadascun dels tres municipis esmentats anteriorment, i seran dinamitzades per Núria Rios, d’Espai Factoria.

Aquesta primera sessió té l’objectiu de captar el màxim de comunitat emprenedora per tal de conèixer-se i identificar primeres possibilitats de sinergies i continuar teixint xarxa i seguir creixent junts. La segona sessió té la finalitat d’identificar i profunditzar en els talents així com en les necessitats de la comunitat amb l’objectiu de donar-li resposta i nodrir-la. La tercera trobada tracta de crear una comunitat que tingui continuïtat i que generi impacte, tant en els projectes professionals com en el territori.

El projecte també emmarca dues trobades de networking grupals, una virtual i una altra presencial, entre les comunitats generades en els tres municipis esmentats amb l’objectiu que esdevinguin espais de trobada entres les elles i fer-les créixer.

La sessió és gratuïta però cal fer inscripció prèvia a través de l’enllaç següent: https://bit.ly/comunitatemprenedora1

Per a més informació es pot contactar amb l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona a través de correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.  o bé per telèfon al 93 869 22 87.

Aquesta acció està subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i l’FSE en el marc dels Programes de suport al desenvolupament local, la Diputació de Barcelona i el Departament d’Empresa i Treball.

1645790076sessiocoworkers240120205jpeg.jpg
Fitxer adjunt: 1645790076np_sessi?_networking_9_mar?.docx