Ametlla del Vallès. Posició de l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès davant la fallida de la gestora del Centre Esportiu Municipal Illa Activa

El Consistori expressa la voluntat de donar continuïtat al servei en benefici de la ciutadania i dels treballadors i treballadores del centre, i de defensar els interessos de l’Ajuntament

A resultes de la reunió de la comissió de seguiment del Centre Esportiu Municipal Illa Activa celebrada avui divendres 18 de febrer de 2022, l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès manifesta que:

• L’empresa Instal·lacions de Lleure Esportiu Illa, S.A., que gestiona des de l’any 2011 mitjançant concessió administrativa el Centre Esportiu Municipal Illa Activa, ha entrat en fase de liquidació.
  • L’esmentada empresa ja va entrar en concurs de creditors l’any 2016 per insolvència econòmica.
  • Tant al 2016 com a l’actualitat les causes de la manca de solvència de l’empresa no són en absolut atribuïbles a l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès.
  • El Consistori ha fet front des de l’inici del contracte, i sense interrupcions, al pagament de la subvenció anivelladora de 250.000 euros anuals inicials a pagar trimestralment, i també de la liquidació anual pertinent, un cop fet el tancament econòmic anual.
  • L’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès manté el compromís de sempre amb la població, els abonats i els treballadors del centre, i té la ferma voluntat de mantenir la instal·lació en funcionament sense trasbalsos. En aquest sentit, intervindrà el servei per mantenir-lo com a referent de salut i esport al nostre poble, amb l’esforç inestimable dels treballadores i treballadores del centre.

• Dilluns vinent, 21 de febrer, se celebrarà un Ple extraordinari per tractar aquesta qüestió.

1645282275illa_activa.jpg
Fitxer adjunt: 164528227518022022_cem_illa_activa.pdf

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409