Súria. L'Ajuntament afegeix un apartat sobre mascotes al web municipal i posa en marxa una nova campanya sobre el Cens Genètic Caní

El web municipal de Súria ha incorporat un apartat dedicat als animals de companyia per tal de facilitar la consulta de normatives, serveis i recomanacions per assegurar una tinença responsable i evitar molèsties a altres persones. La posada en marxa d’aquest apartat coincideix amb una nova campanya informativa sobre el Cens Genètic Caní, un registre municipal de caràcter obligatori que funciona des de l’any 2017.

Aquest nou apartat del web municipal inclou un enllaç a la vigent Ordenança Municipal de Protecció, Control i Tinença d’Animals. També informa sobre els tràmits relacionats amb el Cens Municipal d’animals de companya, la sol·licitud de la llicència municipal sobre gossos potencialment perillosos, el Cens Genètic Caní i altres campanyes municipals.

La campanya sobre el Cens Genètic Caní ha consistit en la difusió de cartells i fulls informatius al carrer, a establiments de la vila i a les xarxes socials. L’objectiu d’aquest registre és evitar abandonaments d’animals adults o cries, perseguir els robatoris de mascotes i identificar els excrements que les persones propietàries no recullin de la via pública.

Aquestes iniciatives de difusió han estat impulsades per l’Ajuntament de Súria i la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener.

16445014602022_02_cartell_cens_genetic_cani.jpg