Súria. Súria acull la tercera jornada de la Fase Comarcal d'Escacs dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya

El Pavelló Municipal d’Esports va acollir dissabte 5 de febrer la tercera jornada de la Fase Comarcal d’Escacs dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya, amb la participació de seixanta-set escaquistes de 6 a 18 anys, procedents de les comarques del Bages, el Berguedà i l’Anoia.

L’organització d’aquesta tercera jornada va anar a càrrec del Consell Esportiu del Bages, l’àrea d’Esports de l’Ajuntament de Súria i el Club d’Escacs Súria. La vila hi va tenir una important representació, amb la participació de vuit jugadors i jugadores del club surienc.

Les anteriors jornades van tenir lloc a Santpedor i a Sant Joan de Vilatorrada. La darrera jornada d’aquesta Fase Comarcal es farà aquest dissabte 12 de febrer a l’Escola Joviat (Manresa).

1644302700foto_1.jpg
1644302700foto_2.jpg
Fitxer adjunt: 1644302700nota_ajuntament_de_s?ria_(escacs).pdf

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409