Súria. L'Arxiu Municipal s'adhereix a la celebració commemorativa del poeta Salvador Perarnau amb la publicació de l'inventari del seu fons

L’Arxiu Municipal s’ha adherit als actes commemoratius relacionats amb el poeta Salvador Perarnau amb la publicació de l’inventari del fons de l’autor surienc, Fill Predilecte de la vila i Mestre en Gai Saber. Aquest fons va ser cedit a l’Arxiu Municipal per la família del poeta.

El fons està format per documentació de caràcter personal, professional i sociocultural a més d’altres documents. Bàsicament inclou textos manuscrits i mecanografiats de Salvador Perarnau, a més d’obra publicada i documentació relacionada amb premis obtinguts. L’enllaç per consultar l’inventari del fons Salvador Perarnau és el següent: https://xam.diba.cat/wiki/fons-salvador-perarnau-canal.

Els actes commemoratius relacionats amb Salvador Perarnau es van iniciar a finals de l’any 2020 i començaments de 2021, coincidint amb el 125è aniversari del seu naixement (13 de desembre) i el 50è aniversari de la seva mort (9 de gener), impulsats per l’Ajuntament de Súria i una comissió formada per entitats i persones de la vila.

1643281364destacat_salvador_perarnau.jpg
Fitxer adjunt: 1643281364nota_ajuntament_de_s?ria_(salvador_perarnau).pdf

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409