Riudellots de la Selva. Cavalcada de Reis a Riudellots de la Selva

Amb la voluntat de fer compatibles les mesures de seguretat per contenir la propagació de la Covid-19 i la celebració de la Cavalcada de Reis a Riudellots de la Selva, s’ha modificat el recorregut i s’han pres totes les recomanacions dictades per les autoritats sanitàries. La comitiva reial sortirà a les 19 h de l’Avinguda Països Catalans passant pel carrer Major fins arribar a la plaça de l’Ajuntament. A la plaça hi haurà habilitats uns vials marcats per edats i així poder passar amb seguretat davant de Ses Majestats els Reis d’Orient.

Els infants rebran un obsequi per parts dels patges. També hi haurà una bústia reial per deixar-hi les cartes. Els Reis no llançaran caramels durant el seu recorregut. Per seguretat només ho faran a la plaça de l’Ajuntament en el moment que els infants s’apropin als Reis. Tots els caramels seran sense gluten, com cada any. Enguany no serà possible oferir la tradicional xocolatada

Més informació a www.riudellots.cat