Riudellots de la Selva. ​Riudellots aporta 1.808 € a La Marató de TV3

Un any més Riudellots ha mostrat la seva solidaritat sumant-se a La Marató de TV3 amb l’organització de diverses activitats que s’han dut a terme durant el cap de setmana. En total s’han recaptat 1.808 €, que s'ingressaran íntegrament a la Fundació La Fundació La Marató de TV3 creada el 1996 per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals amb la missió de fomentar i promoure la recerca biomèdica d'excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties. Enguany la Marató s’ha dedicat a la Salut Mental. Des de l’Ajuntament de Riudellots s'ha agraït la participació dels riudellotencs i riudellotenques i en especial als organitzadors de les activitats que han permès la recaptació, entre elles les Veus del Cric, Riudellots per la Independència, parroquians de l'església, l’Escola de Dansa Elena i el Pàdel Riudellots.

Foto: Iconna / Ajuntament de Riudellots

1640164157_s7b8351.jpg