Cassà de la Selva. Oques Grasses i l’Orquestra Diversiones, les principals atraccions de les Barraques de Cassà

- Les nits de Barraques començaran el 13 de juny i s’allargaran fins al 15 de juny
- Les formacions musicals que hi passaran seran Stillën, Trast, Oques Grasses, Animal DJ’s, Acció, Orquestra Diversiones, Show Music, Quim Vila i La Loca Histeria

Ja està confirmada la programació musical de les Barraques de la Festa Major de Cassà de la Selva, que tindran lloc del 13 al 15 de juny a l’exterior del Pavelló Polivalent del poble.

Les Barraques començaran el divendres, després del Correbars organitzat per la Comissió de Festes, amb el grup local Stillën, que mostraran el seu estil de rock amb personalitat pròpia. La festa continuarà amb la gresca dels Trast, que acaben de presentar el seu nou disc. Una actuació que anirà seguida del grup Oques Grasses  que, després de l’èxit del seu primer disc, venen a presentar el nou disc anomenat ‘Digue-n’hi com vulguis’. La nit acabarà al ritme de les versions d’Animal DJ’s.

La nit del dissabte començarà amb l’actuació del grup Acció, que seran rellevats per la gran Orquestra Diversiones, que portaran l’alegria i la gresca a les Barraques fins que sigui el torn del fi de festa amb la música de Show Music.

Diumenge tindrà lloc la segona edició de la nit de l’Hereu i la Pubilla de Cassà a l’espai de les Barraques. A partir de les 10 de la nit, i amb el divertit acompanyament del monologuista – cantant Quim Vila, es podran anar fent les votacions. El resultat es coneixerà la mateixa nit amb l’ambient de La Loca Histeria.

Enguany les entitats que disposaran de Barraques seran els Amics de la Sardana, l’Agrupament Escolta i Guia La Claca, la Comissió de Festes i Societat de Caçadors.