Calonge i Sant Antoni. Concentració de rebuig pels insults, injúries i vexacions cap a treballadors municipals, càrrecs electes i familiars, per part d’un veí a les xarxes socials

Les víctimes que han patit, els últims mesos, els atacs del veí de Calonge i Sant Antoni, Pere Cama Rovira, a través de publicacions a Facebook, Instagram i Twitter, han protagonitzat avui una concentració silenciosa davant l’ajuntament com a mostra pública de rebuig. Ha comptat amb la participació dels diferents càrrecs electes i treballadors municipals que s’han vist insultats, injuriats, vexats i calumniats i s'hi han sumat treballadors municipals i ciutadans per mostrar el seu suport a les víctimes.

La concentració té lloc després del Ple de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni que ahir va aprovar, per unanimitat dels assistents, una moció de rebuig als atacs i va acordar promoure les accions legals necessàries per defensar l’honorabilitat de les persones afectades, algunes de les quals també les emprendran, a títol individual.

1639641413image003.jpg
1639641413dsc_6971.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409