Banyoles. La Policia Local de Banyoles intervé marihuana i cocaïna en un control de seguretat ciutadana

Els agents van sorprendre un jove que portava la droga al vehicle

Agents de la Policia Local de Banyoles que estaven portant a terme un control preventiu de seguretat ciutadana van intervenir ahir dilluns a primera hora de la tarda 137 grams de marihuana i una paperina de cocaïna a un jove que circulava amb el seu vehicle. Els policies van aturar el cotxe en el que anava el jove i van localitzar-li la droga, que va quedar intervinguda.

El noi, de 27 anys, veí de Banyoles i amb antecedents policials, ha estat denunciat per un delicte contra la seguretat pública

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409