Llagostera. Detingut in fraganti mentre robava en un establiment a Llagostera

La Policia Local de Llagostera ha detingut un home de 29 anys veí del municipi mentre intentava, presumptament, robar a l’interior d’un establiment comercial. Es tracta d’un delinqüent reincident amb diversos antecedents policials.

La detenció ha tingut lloc aquesta nit després que la Policia Local rebés l’avís d’una salt d’alarma. Fins al lloc dels fets s’hi ha desplaçat una patrulla de la Policia Local que ha trobat  l’home dins de l’establiment.

Se sospita que el lladre també pugui ser l’autor de diversos robatoris amb força que hi ha hagut a alguns establiments comercials durant les darreres setmanes.

Actualment, la investigació està oberta i no es descarten més detencions. El detingut ha estat traslladat a la Comissaria de Mossos d’Esquadra de Girona per ser posat a disposició judicial al Jutjat de Guàrdia de Girona.