Blanes. Continuen els treballs de reparació de paviments en alguns vials de Blanes

L’Ajuntament de Blanes ha iniciat aquest novembre diversos treballs valorats en 150.000 € amb actuacions puntuals, a l’espera de poder efectuar el pla global

Durant aquest mes s’estan fent actuacions puntuals per reparar els paviments en diversos trams d’arreu de la vila, a l’espera de poder efectuar el pla global d’asfaltat. Són cinc actuacions: tres d’elles efectuades per l’Ajuntament de Blanes i valorades en prop de 150.000 €, mentre que les dues restants són a compte de la Junta de Compensació del Pla Parcial Costa Brava.

Avui divendres s’està fent la pavimentació definitiva al voltant de la nova Rotonda d’Anselm Clavé que connecta aquest vial amb el Carrer Santa Cecília i l’Avinguda de l’Estació. Els treballs van a compte de la Junta de Compensació del Pla Parcial Costa brava i afecten la Línia 2 del Bus Urbà, al tram comprès entre la nova rotonda i la Plaça Solidaritat. Tant l’autobús com la circulació de vehicles que faci falta es desvien pels carrers adjacents sota control de la Policia Local de Blanes.

Dimecres passat es van començar a fer millores del ferm als carrils de la Carretera d’Accés a la Costa Brava, la GI-682, al tram comprès entre la Rotonda dels Focs i la Rotonda de Mas Palou on hi ha l’escultura dels peixos. Van a compte de la Junta de Compensació del Pla Parcial Costa Brava i, a causa dels treballs, va ser necessari fer desviaments puntuals.

Altres actuacions de millora de paviments durant aquests dies

El passat dilluns els treballs es van començar a fer en un tram del Passeig de S’Abanell, més concretament al què està comprès entre l’Avinguda Mediterrani i el Carrer Costa Brava. Està finançada pel Fons de Cooperació Econòmica i Cultural 2020 de la Diputació de Girona, i està valorada en prop de 50.000 €. Les obres s’han hagut d’interrompre a causa de la pluja i s’esperava poder enllestir aviat després d’aquests imprevistos, havent de posar en marxa diverses mesures.

La Policia Local es va encarregar de retirar els vehicles en el tram afectat per les obres de millora, i durant tota aquesta setmana no s’hi ha pogut circular. D’altra banda, s’ha hagut de modificar el recorregut de la Línia 5 del Bus Urbà que passa habitualment pel Passeig de S’Abanell, de manera que ara ho farà per carrers adjacents del barri d’Els Pins.

La pluja també ha fet endarrerir la reparació del paviment del Carrer Ardales, al tram entre l’Avinguda d’Europa i el Carrer Gavarres, que hauria d’haver començat dimecres passat. Això no va ser possible pel temporal de pluja que precisament va començar a fer-se més intens dimecres passat. Les obres estan valorades en prop de 47.000€, i es tracta d’una actuació municipal que també està finançada pel Fons de Cooperació Econòmica i Cultural 2020 de la Diputació de Girona.

Durant els dies en què s’allargui l’actuació no es podrà circular pel vial on es facin els treballs. Això provocarà que quedi afectada la Línia 2 de l’autobús urbà, que caldrà desviar pel Carrer Sant Pere Màrtir, davant dels dipòsits de l’aigua. D’altra banda, a principis de la setmana passada es va fer una reparació de paviment al Carrer Pollancre, en aquest cas finançada pel Fons de Cooperació Econòmica i Cultural 2020 de la Diputació de Girona, i valorada en prop de 45.000€.

1636930394asfaltat_passeig_s'abanell_dilluns_9.jpg