El castell de Montsoriu obrirà al públic durant tots els dies del Pont de Tots Sants

Es podrà visitar del dijous 28 d’octubre al dilluns 1 de desembre

El castell de Montsoriu obrirà al públic durant tots els dies del pont del de Tots Sants, concretament del dijous 28 al dilluns 1 de novembre. L’horari serà de les deu del matí a les sis de la tarda. Si bé la venta d’entrades es farà fins a una hora abans del seu tancament, és a dir, a les cinc de la tarda. Aquelles persones que vulguin sol·licitar una visita guiada cal que ho facin a través del web www.montsoriu.cat.

El president del Patronat del Castell de Montsoriu, Pere Garriga, ja ha avançat que durant aquest pont de Tots Sants s’espera una gran afluència de visitants i que per poder donar resposta a la demanda s’incorporaran més visites guiades. De fet, tradicionalment durant els mesos de tardor l'afluència de visitants és molt important i donat que aquesta tardor hi ha diversos ponts – El Pilar, Tots Sants i el de l’Immaculada, entre altres-  visitar el castell de Montsoriu pot ser una molt bona opció a l’hora de programar una sortida.

Per tot això, des del Patronat del Castell de Montsoriu i el Consell Comarcal de la Selva estan duent a terme campanya de comunicació que aposta pel turisme de proximitat, concretament per la comarca de la Selva i fent-ho extensiu a les comarques properes com poden ser Osona, Maresme, Gironès, Garrotxa, Baix Empordà però no oblidant el Vallès Occidental i Oriental, que també representen una percentatge important en el nombre de visites anuals. La campanya es va iniciar el març d’aquest any i s’allargarà fins per les festes de Nadal.

El perfil del visitant que puja a Montsoriu té un interès per la cultura i això fa que la major part de les persones que el visiten prèviament hagin sol·licitat la visita guiada a través del web www.montsoriu.cat. Per tant, tal com ha assenyalat el president del Patronat, Pere Garriga, s’espera que aquests dies de tardor siguin molts els visitants que pugin a Montsoriu per veure el que és considerat el gran castell gòtic de Catalunya, centre del poder militar del Vescomtat de Cabrera.