Llagostera. Inaugurada la reforma de la Llar de la gent gran de Llagostera

Amb la instal·lació d’una barra de bar nova, una campana de fums, la restauració de les portes, l’arranjament dels banys, el canvi de tota la il·lumanació i treballs de pintura, entre d’altres millores, aquest divendres ha quedat inaugurada la remodelació de la Llar de la gent gran de Llagostera.

Després de mesos tancada, inicialment amb motiu de la Covid i posteriorment mentre s’han realitzat les obres de millora, l’equipament ha reobert les portes amb la voluntat de convertir-se en un  veritable espai de trobada i d’activitats que ajudi dinamitzar aquest sector de la població. La inauguració ha anat a càrrec de l’alcalde de Llagostera, Antoni Navarro i del regidor responsable de l’àrea de la Gent Gran, Eduard Diaz. Tots dos han tingut unes emotives paraules de record al president de la Junta de la Llar l’Esteve Lloveras, que aquesta mateixa setmana ha mort a l’edat de 85 anys.

Per donar a conèixer les millores realitzades i potenciar l’ús de la Llar de la gent gran, l’Ajuntament de Llagostera ha fet arribar un val per a una consumició gratuïta a totes les persones jubilades del municipi.

La inversió realitzada ha estat de 40.000 € en el marc dels darrers pressupostos participatius.

163332734701102021-_dsc9468.jpg