Banyoles. Banyoles executa un nou pla de voreres

Suposa una inversió de més de 43.000 euros. Aquesta setmana s’han iniciat les obres de millora del carril bici de l’Estany

L’Ajuntament de Banyoles està executant un nou pla de voreres amb l’objectiu de reparar i fer manteniment d’aquelles voreres que es troben en més mal estat. El nou pla té una inversió prevista de 43.439 euros.

Anualment el consistori porta a terme obres de millora de les voreres en zones amb una elevada afluència de vianants i en els que les voreres presenten mal estat i degradació per envelliment, pel pas continu de vianants i per les entrades a guals de vehicles.

El pla de voreres ja s’ha executat en un tram de la carretera de Camós, aproximadament a l’alçada del carrer Pere Alsius. Des de fa uns dies, també s’està actuant a l’avinguda Països Catalans, en el tram entre el Passeig de la Indústria i la plaça Perpinyà.

Obres carril bici

Paral·lelament, aquesta setmana han començat les obres de millora del carril bici de l’Estany en el tram entre el Parc de la Draga i Lió. Les obres, que es preveu que s’allarguin tres setmanes, suposaran una inversió de 130.075 euros.

163249689221ajbny_voreres.jpg
Fitxer adjunt: 1632496893230921_np_asfaltatges.pdf