Llagostera. Una llagosterenca i el seu gos creuaran els Pirineus en bicicleta contra la leucèmia

Coincidint amb el Dia Mundial del Limfoma, aquest dimecres 15 de setembre de 2021, la llagosterenca Raquel Castillo i el seu gos Tom han iniciat la coneguda ruta Pirinexus (rebatejada com Caninexus per a l'ocasió) en bicicleta de muntanya i remolc, en un repte solidari contra la leucèmia de la mà de Ride for Her i a benefici de la Fundació Josep Carreras.

La Raquel, més coneguda com a "Petita Senshi" a Instagram, va superar el 2015 un limfoma de Hodgkin amb afectació pulmonar, i des de llavors, han estat diversos els reptes esportius solidaris que ha realitzat en benefici de la Fundació Josep Carreras, arribant a creuar els Alps en bicicleta el 2019 amb el que va recaptar més de 2000 € per a la investigació.

En Tom és un Labrador Retriever que té 10 anys, pateix artrosi i el 2018 va perdre la visió. Durant la recuperació de Raquel, s'hi va lliurar en cos i ànima.

Junts faran aquesta ruta circular que uneix la Costa Brava i els Pirineus en gairebé 350 km dividits en 8 etapesen la qual la Raquel i en Tom pernoctaran en diferents localitats per descansar i reposar forces amb la col·laboració d'ajuntaments, entitats i gent del lloc. Es podrà fer donacions al repte #TomEsImparable a través de la plataforma en el següent enllaç: https://www.migranodearena.org/reto/caninexus
El 90% de la recaptació anirà dirigida als projectes de recerca de la Fundació Josep Carreras contra la leucèmia, i el 10% destinat a Ride For Her, associació que dona suport a la investigació mitjançant reptes esportius solidaris com aquest.
L’alcalde, acompanya de diversos regidors de l’Ajuntament de Llagostera, amics i familiars han donat suport a la Raquel i l’han volgut acompanyar en el moment de la sortida.

163171477115092021-_dsc9005.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409