Blanes. El cantant ‘Lo Pau de Ponts’ triomfa a la 9a Fira Sabors Catalans de Blanes amb una bona dosi d’humor i gresca

Blanes, la ciutat on comença la Costa Brava, va continuar gaudint ahir per segon dia consecutiu de la 9a Fira de Sabors Catalans, que tancarà portes la nit de demà diumenge. L’esdeveniment gira a l’entorn de la vintena de parades instal·lades al Passeig de Mar, on s’hi poden trobar productes gastronòmics i d’artesania de la terra, però es complementa amb actuacions i espectacles allotjats al Banc dels Músics, a tocar de les parades.

Després que divendres es va haver de suspendre l’activitat de la fira,  tant de les parades com a l’escenari, pel mal temps i la pluja, ahir tots dos ingredients es van poder desenvolupar amb tota normalitat. A la tarda l’escenari es va estrenar amb un espectacle infantil que va fer les delícies de la mainada.

Espectacle Infantil amb Gil Ratataplam
L’espectacle va anar a càrrec de l’animador infantil Gil Ratataplam qui, amb bones dosis de bon humor i un savoir faire imprescindible per complaure petits i grans, va aportar el toc adequat a la seva actuació perquè tothom passés una bona estona, amb rialles i aplaudiments a parts iguals. Aquest veterà dels escenaris ha tingut la sort de compartir moments inoblidables en grans espectacles com la Festa dels Súpers o La Tamborinada.

Això l’ajuda a saber en tot moment com ha de tenir entretingut tothom. El seu espectacle, a banda de balls i cançons, també requereix la indispensable participació de petits i grans, tant els pares mares i avis, com la quitxalla. Per finalitzar la seva intervenció, va obsequiar tothom amb una pluja de confetti i serpentines com a punt i final, després d’entonar temes tan indispensables i coneguts com En Joan Petit o el Buggy Buggy.

Actuació de ‘Lo Pau de Ponts’
Posteriorment, ja a la nit, va ser el torn del cantant Pau Pinós i Bergé, més conegut pel nom artístic de Lo Pau de Ponts. El cantautor català deu el seu sobrenom a la localitat d’on prové, Ponts -a La Noguera-, i el seu show va complaure a un públic que va riure i s’hi va fer còmplice aviat, contagiat pel seu despreocupat humor i bon rotllo.

Publica al seu canal de YouTube les cançons i paròdies que, majoritàriament, versionen temes més coneguts, com per exemple la coneguda La nòvia estiueja a Salou, amb música de l’arxiconeguda Despacito; Fora Vila, amb la melodia de La Bamba; o bé la que en el seu dia va dedicar a la política catalana Arrimadas, amb la música de Miami Bech, de Lax’n Busto. Ahir les seves cançons i paròdies van agradar al públic entregat i disposat a passar una bona estona, que també va gaudir de temes propis, com per exemple el Sigues Tu, que en el seu dia va enregistrar amb el youtuber i instagrammer mallorquí Miquel Montoro.

La nit d’avui diumenge l’escenari de la 9a Fira de Sabors Catalans allotjarà el darrer espectacle previst amb un concert del grup Cat Acústic que començarà a les 8 del vespre, de nou al Banc dels Músics del Passeig de Mar. Cal recordar que tots les actuacions que s’estan fent al recinte firal són amb aforament limitat i controlat, amb Registre d'Entrada i la obligatorietat de dur posada la mascareta.

1631517398concert_lo_pau_de_ponts_(10).jpg

1631517398concert_lo_pau_de_ponts_(24).jpg