Banyoles. Banyoles obre una nova convocatòria d’ajudes per al transport per a joves

La regidora de Joventut de l’Ajuntament de Banyoles, Gemma Feixas, ha destacat que “amb aquestes ajudes pretenem ajudar a sufragar una part de les despeses de transport per als estudiants i incentivar l’ús del transport públic entre aquells estudiants que cursen els seus estudis fora de Banyoles”.

Les ajudes es dirigeixen a joves empadronats a Banyoles d’entre 16 i 25 anys que estudien el primer curs de Batxillerat, cicles formatius, formació professional, de grau universitari o un PFI a Girona, Olot, Bellaterra o Barcelona. Tots ells rebran targetes de la línia regular d’autobús.

Les sol·licituds es poden presentar presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutada l’Ajuntament, demanant cita prèvia, o bé a través de la seu electrònica i el termini s’acaba el proper 30 de setembre. Tota la informació de la convocatòria es pot trobar a www.plaestanyjove.cat.