Blanes. La Policia Local de Blanes deté in fraganti tres persones per robatori amb força en grau de temptativa

Els fets van tenir lloc a primera hora d’aquest passat dimecres, més concretament a dos quarts de 4 de la matinada, quan la Policia Local de Blanes va rebre la trucada telefònica d’un establiment hoteler del municipi a la prefectura central. Els comunicaven que, a través de les càmeres de vigilància d’un bloc d’apartaments que també gestionen en la mateixa població, havien pogut veure que havien entrat tres persones.

Fent el seguiment de les càmeres de seguretat, van comprovar que havien accedit a la recepció dels apartaments –després de forçar la porta d’accés- i s’havien apoderat d’una clau mestra, sospitant que la seva intenció era entrar a l’interior d’alguns apartaments amb per robar-hi. Durant la trucada, també els van indicar que les tres persones encara es trobaven a l’interior de l’edifici, que no havien sortit, tement que poguessin cometre algun delicte.

Immediatament, es van desplaçar al complex d’allotjament dues patrulles de la Policia Local de Blanes i, després de fer una batuda per l’interior de l’edifici, van localitzar als tres sospitosos: dos homes i una dona. Els agents van procedir a la seva detenció, acusats d’un delicte de robatori amb força amb grau de temptativa, comprovant que no duien res al damunt que hagués pogut estar sostret durant la seva entrada il·lícita.

A les dues patrulles de la Policia Local de Blanes que havien actuat inicialment, se n’hi va afegir una tercera per completar la detenció, que va finalitzar una hora més tard que s’havia iniciat l’operatiu: a dos quarts de 5 de la matinada. Les tres persones detingudes van ser lliurades ahir dimecres a la Comissaria dels Mossos d’Esquadra per a la seva posterior posada a disposició judicial.

1629700251controls_policia_local_21.jpg