Banyoles. Tallaran l’accés a la variant de Banyoles per Can Puig per treballs d’asfaltatge

L’accés a la variant de Banyoles pel barri de Can Puig estarà tallat al trànsit de vehicles la propera setmana per les obres d’asfaltatge que s’hi portaran a terme. L’Ajuntament farà coincidir aquestes tasques amb els treballs de reposició del ferm previstos a l’avinguda de la Farga.

Els treballs d’asfaltatge a l’accés Banyoles est de la variant de Banyoles està previst que s’iniciïn dilluns i es faran entre la rotonda d’accés al barri de Can Puig i la rotonda que porta a la carretera GI-5132 cap a Vilavenut. Durant aquests dos dies, el trànsit estarà tallat tant d’entrada com de sortida de Banyoles i caldrà utilitzar els altres accessos a la variant de Banyoles.

Coincidint amb aquests treballs, que executa l’empresa constructora de les obres de millora de la variant, l’Ajuntament ha previst asfaltar també el darrer tram de l’avinguda de la Farga, des de la plaça de la Solidaritat fins a la mateixa rotonda d’accés a Can Puig. En aquest cas, la previsió és que les obres s’allarguin durant tota la setmana i estan pressupostades en 145.139,50€.

L’accés al polígon industrial de Puigpalter es farà pel carrer Puigpalter que excepcionalment, i mentre durin els treballs, serà de doble sentit de circulació. En el cas dels veïns i veïnes de Can Puig, es recomana que l’accés es faci pel barri de Canaleta.

Es preveu que l’accés es pugui reobrir dimecres, una vegada finalitzades les tasques, tot i que es recomana que no s’utilitzi aquest accés perquè els treballs d’asfaltatge a l’avinguda de la Farga s’allargaran durant tota la setmana i que el trànsit es desviï al nord o al sud de la ciutat.

1627635412AjBny obres Farga.jpg