Blanes. Blanes tancarà dissabte ‘Barrifest’ amb Màgia, Monòlegs i una Nit de Música Reggae a Mas Cremat

Aquest proper cap de setmana finalitzarà el periple de la Festa Major de Santa Anna 2021, amb el seu darrer ingredient. Es tracta de la tercera sessió de ‘Barrifest’, l’alternativa d’oci juvenil itinerant arreu de la vila, un cicle amb vida pròpia organitzat per l’Àrea de Joventut i l’equip de Nau4 Espai Jove amb el suport de l’Àrea de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Blanes.

El recorregut es tancarà dissabte vinent, 31 de juliol, a la Pista Esportiva de Mas Cremat després d’haver passat per Mas Florit i el Racó d’en Portas. A partir de les 6 de la tarda el públic infantil i familiar i, en definitiva, de totes les edats, podran gaudir primer de l’espectacle de màgia a càrrec de Sanyes Mag, i després amb monòlegs de Pau Murner i Guillem Estadella.

Reggae amb Pupa Congo, Belén Natalí & Raggattack i Chalart58 & Matah,
A quarts de nou de la nit arribarà el moment perquè la música passi a ser la protagonista de la vetllada. La tercera sessió nocturna de ‘Barrifest’ es dedicarà a la música reggae. I ho farà amb tres autèntics plats forts, que començaran amb Pupa Congo, qui substitueix als inicialment previstos, Paula Bu i Alex Bass.

La vetllada musical es completarà amb dos altres ingredients carregats de força i energia: Belén Natalí & Raggattack i Chalart 58 & Matah. Per assistir tant a la tarda de màgia i monòlegs com a la nit de reggae és necessari reservar entrades a través de https://linktr.ee/nau4_espaijove Tot i que cal dir que, igual que ha passat amb les anteriors cites de ‘Barrifest’, fa dies que estan esgotades.

Normes COVID abans i durant la vetllada
Ara bé, en cas que s’hi vulgui assistir i no es disposi de localitat reservada, sempre queda l’opció d’anar i esperar que hagi quedat alliberat alguna de les entrades en el cas que alguna persona, tot i haver-la demanat, finalment no hi acudeixi. La obligatorietat de fer un registre d’entrada a través de la reserva prèvia és una de les mesures preventives per la COVID que s’estan aplicant.

La mascareta és obligatòria tant a l’hora de fer cua per entrar com dins el recinte, i cal respectar en tot moment els 1’5 metres de distància. Abans d’entrar es pren la temperatura a tothom, i es lliura a cadascun una polsera amb diferents colors per identificar les actuacions que estan previstes en aquella determinada vetllada.

Durant les activitats cada persona o grup de persones hauran d’asseure’s al seu espai assignat i evitar les trobades entre diferents grups de persones. Per seguretat, no es podrà beure ni menjar i/o fumar dins del recinte, i en cas d’estricta necessitat es podrà consumir aigua. Finalment, tant l’entrada com la sortida es farà esglaonada.

1627555804Barrifest - CAU i Diables (68).JPG

1627555804Concert Dog Skull (13).JPG