Blanes. Blanes arrencarà dissabte el preàmbul de la Festa Major 2021 amb ‘Barrifest’, l’alternativa d’oci juvenil

A partir d’aquest proper cap de setmana, Blanes acull el pròleg de la Festa Major de Santa Anna 2021 amb les primeres activitats que compten amb un cicle propi. Es tracta de ‘Barrifest’, que es presenta com l’alternativa d’oci juvenil o, si es prefereix, com la ‘Festa Major Jove Alternativa’, que inclourà tres sessions, dedicades respectivament al rap, pop-rock local i reggae.

La primera d’elles tindrà lloc dissabte vinent, 17 de juliol, a la Pista Esportiva del barri de Mas Florit. A les 7 de la tarda es farà un Taller de Breakdance, i a les 2/4 de 9 del vespre –les noves mesures han obligat a avançar l’horari previst, que inicialment era a 2/4 d’11 de la nit-, continuarà amb un concert de Baya Baye, Jouven y Lisis; i Hug Sound + Basement Band.

La segona sessió s’ha programat per d’aquí a una setmana, el divendres 23 de juliol a la Plaça Josep Vieta i Burcet, darrera la Biblioteca Comarcal, al barri del Racó d’en Portas. A la tarda hi haurà activitats amb l’Agrupament Escolta i Guia Pinya de Rosa i la Colla de Diables Sa Forcanera, i al vespre –de nou a 2/4 de 9 de la nit- les actuacions de Monalissa, Dog Skull, i DJ Alvarito vs. DJ Borjamari.

Per últim, la tercera i darrera sessió de ‘Barrifest’ s’emplaça pel dissabte 31 de juliol a la pista esportiva del barri del Racó d’en Portas. A la tarda hi haurà doble actuació: d’una banda l’espectacle de màgia amb Sanyes Mag, i de l’altra dos monologuistes: Pau Murner i Guillem Estadella. A la nit serà el torn de Chalart58 & Matah, Belén Natalí + Raggattack.

‘Barrifest’ està organitzat per l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Blanes, amb el suport de l’Àrea de Participació Ciutadana i l’equip de Nau4 Espai Jove. Per participar a les activitats cal fer inscripció prèvia a través de l’enllaç https://linktr.ee/nau4_espaijove

1626440860Baya Baye.jpg

1626440860Cartell Barrifest (1).jpg