Blanes. La cantant local Berta Gámez guanya el 2on ‘Tu Si Que Blanes’, un talent show blanenc en format televisiu

El Casal Jove de Blanes, Nau4 Espai Jove, va transformar-se novament en un plató fa una setmana per allotjar la segona edició de ‘Tu Si Que Blanes’ (TSQB), un talent show en format televisiu que, en aquesta ocasió, va tenir el recolzament d’un entusiasta públic assistent. Aquesta segona entrega del TSQB va comptar amb 4 finalistes.

El jurat composat per Carla Martí, Patricia Reyes i Andreu Runo van haver de decidir entre tres cantants i un trompetista: el ‘Dúo Cèlu’, Nil Domínguez, Laia Escartín i Berta Gámez. Després d’una intensa deliberació, van escollir com a guanyadora a la jove cantant Berta Gàmez, la darrera en actuar, però que va impactar tothom en per la seva actuació impecable, perquè va transmetre molta emoció tant al públic com al jurat, i va deixar tothom bocabadat.

La guanyadora va rebre com a premi un xec regal valorat en 100 €, així com un trofeu. Els altres tres aspirants també van rebre un trofeu com a record del seu pas per aquesta segona edició de ‘Tu Sí Que Blanes’. Val a dir que l’equip de ‘La Focal’ va cuidar tots els detalls perquè la 20ena de persones que van assistir com a públic pogués viure en viu i en directe l’emoció de l’enregistrament d’un programa televisiu.

L’equip de Nau4 Espai Jove, n’Adrià i na Laura, van contribuir amb les seves aportacions a fer realitat el projecte, que va comptar com a mestre de cerimònies amb en Bru, un actor del Taller de Teatre del Casal que va simular ser un aspirant que volia participar amb un guitalele, un instrument musical de corda molt semblant a un ukelele. Properament es podrà visionar al canal de YouTube de la Nau4 Espai Jove la segona edició de TSQB enregistrat fa una setmana.

Anunci del Logo que des d’ara identifica ‘Nau4 Espai Jove’
Durant el talent show tant el públic assistent com el mateix presentador i el jurat qualificador van viure una improvisada sorpresa fora de guió, tot i que estava tot lògicament preparat, com ha de ser en qualsevol programa televisiu. Es va donar a conèixer el logo que identificarà a partir d’ara Nau4 Espai Jove, que era orfe d’imatge. De fet, quan es visioni el programa a YouTbe ja apareixerà el logo en la marca d’aigua al canal Nau4 Espai Jove quan es publiqui.

Per donar-ho a conèixer, de cop i volta es va interrompre el guió previst perquè la informadora de l’Àrea de de Joventut Raquel Pérez, anunciés el logotip guanyador, així com al seu dissenyador, Isaac López, a qui s’havia convidat prèviament a assistir-hi. A banda que tothom va poder veure la imatge de Nau4 Espai Jove, també se li va lliurar simbòlicament un sobre amb diners de pega, a l’espera que se li lliuri el veritable premi de 850 €.

El disseny d’Isaac López va ser triat d’entre un total de 32 propostes, i per escollir-lo un jurat format per 3 sectors (professional, joves i l’Àrea de Joventut). Després de la primera tria, van quedar-ne 4 finalistes molt igualats, de manera que el jurat es va tornar a reunir quin d’ells havia de ser el guanyador. Finalment, després d’un debat, el jurat va decidir unànimement declarar guanyador el disseny d’Isaac López.

1625228482TSQB Inici Programa TV 28.JPG

1625228482Disseny Guanyador.JPG