Banyoles. Banyoles obre demà la temporada de bany a l'Estany

El regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament de Banyoles i Batlle d’Aigües, Albert Tubert, ha destacat que “la temporada de bany a la Caseta de Fusta s’iniciarà amb normalitat i amb el servei de salvament i socorrisme preparat”.

A la zona de bany públic de la Caseta de Fusta, des d’aquesta setmana s’estan portant a terme les tasques per condicionar l’espai amb la col·locació de les boies que delimiten la zona de bany, que és d’uns 30 metres des de la riba. A més, han finalitzat els treballs per millorar l’accessibilitat a la zona amb la instal·lació d’una nova escala i una nova rampa per a una cadira amfíbia per facilitar l’accés a l’aigua a persones amb dificultats de mobilitat.

A partir de demà i fins al 22 de juny l’horari de bany serà de les 2 del migdia a les 7 de la tarda, de dilluns a divendres, i els caps de setmana de les 11 del matí a les 7 de la tarda. Del 23 al 30 de juny, l’horari serà de les 11 del matí a les 7 de la tarda.

Durant els mesos de juliol i agost, l’horari serà de 2/4 d’11 del matí a 2/4 de 9 del vespre i al setembre, quan habitualment baixa també l’afluència de banyistes a l’espai, l’horari tornarà a ser de les 2 del migdia a les 7 de la tarda, de dilluns a divendres, i de les 11 del matí a les 7 de la tarda, els caps de setmana. La temporada de bany es tancarà el diumenge 19 de setembre.

162340987521 AjBny Accessibilitat 1.jpg