Altafulla. Agenda d'actes pel cap de setmana 11, 12 i 13 de juny a Altafulla

Tota l’agenda d’activitats està disponible per a la seva consulta a https://www.altafulla.cat/agenda-altafulla

DISSABTE 12 DE JUNY

De 10 a13h, Punt de sortida: Museu Etnogràfic

DESCOBREIX L'ENTORN NATURAL D'ALTAFULLA: ELS TURONS DE SANT ANTONI Aportació 2€. Informació i reserves: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , 655486115.

18h, FESTIVAL SIMFONIC. Projecte de l’ Associació SIMFONIC: es fan 100 concerts simultanis i gratuïts a diferents punts de Catalunya i Balears, interpretant la mateixa peça, aquest any "Gotta be patient". Plaça de l’Església. CONCERT D'ARPES, a càrrec d'alumnes de les Escoles de Música de Vilanova i Altafulla.

Era del Senyor, CONCERT DELS COMBOS I DEL QUARTET DE CLARINETS de l'Escola de Música d'Altafulla.

DIUMENGE 13 DE JUNY

D'11 a 12.30h, Vil·la Romana dels Munts (passeig del Fortí, s/n)

LA VIDA DE LES ELITS VORA TÀRRACO. Descobriu una de les vil·les més importants d'Hispània. La residència i els seus conjunts de banys, ricament decorats, mostren com era la vida de les elits de Tàrraco. Preu per persona: 5€. Venda d'entrades: www.mnat.cat/entrades.

Notes informatives

BIBLIOTECA MUNICIPAL

De dilluns a dijous, de 10 a 13h; dimarts i dijous tardes de 16 a 19h.

Grup de lectura feminista: "Lectures Rebels"

Més informació: http://bibliotecaltafulla.blogspot.com.es/

PUNT D'INFORMACIÓ JUVENIL

Horari d'atenció: de dilluns a divendres, de 16.30 a 19.30h.

Grups reduïts i totes les mesures higièniques i de seguretat.

Més informació i inscripcions a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o per whatsapp al 608 141 495.

ASSOCIACIÓ DE VOLUNTARIS DE PROTECCIÓ CIVIL D'ALTAFULLA

C/Marquès de Tamarit, 17, planta soterrani, Altafulla. Dimecres de 18 a 20h.

CLUB MARÍTIM D'ALTAFULLA

Tots els dissabtes Beach-Ioga de 9.30 a 10.30h. Preu 8€

Tots els diumenges SUP-Ioga de 9 a 10.30h. Preu 15€

Sortides guiades tots els dimecres i dissabtes en Paddle Surf o Caiac. Preu 15€