Altafulla. Altafulla s'incorpora al SIMFONIC , el festival de concerts simultanis i gratuïts realitzats per més de 5.000 estudiants d'escoles de música a 100 racons de Catalunya i Balears

Altafulla s’incorpora enguany al SIMFONIC, el festival de concerts simultanis i gratuïts realitzats per més de 5.000 estudiants d’escoles de música d’un centenar de poblacions d’arreu de Catalunya i les Illes Balears en la que es convertirà en l’11a edició del certamen.

En el SIMFONIC hi són presents tots els estils musicals. S’hi poden veure formacions de caire clàssic com orquestres simfòniques, música de cambra, recitals de piano, òpera i cant coral; i qui vulgui, també pot optar per concerts de swing, grups de jazz i cors de gospel. Pels més atrevits, poden gaudir de pop-rock, funk, rap o hip hop. I pels més alternatius, sessions de DJ’s i música electrònica o, fins i tot, música tradicional i popular.

Quant a la participació d’Altafulla, la plaça de l’Església acollirà aquest dissabte 12 de juny, a les 18 hores,  dues actuacions. Per una banda, un concert de combos i quartet de clarinets de l’Escola de Música d’Altafulla; i per una altra banda, un concert d’arpes, que protagonitzaran els alumnes de l’Associació d’Arpistes d’Altafulla, del Conservatori de Vilanova i la Geltrú, de l’Escola de Música Freqüències de Vilanova i la Geltrú i de l’Escola Municipal de Música d’Altafulla.

Per a més informació, podeu consultar la programació de tot el festival a www.simfonic.org.

1623315788FestivalSimfonicAltafulla.jpg