Riudellots de la Selva. Riudellots celebra el Dia Mundial del Medi Ambient

Riudellots de la Selva ha celebrat aquest dissabte el Dia Mundial del Medi Ambient amb una jornada de neteja de deixalles a l’entorn del municipi. Una vintena de persones hi han participat repartides en diversos grups. Totes les deixalles recollides seran dipositades a la deixalleria municipal tal i com ha explicat la regidora de Medi Ambient, Carme Camps. Des de l’Ajuntament s’ha donat les gràcies a totes els voluntaris que hi han participat.

A tots ells se’ls ha facilitat un sac, uns guants i una armilla i se’ls ha obsequiat amb un pack de 3 bosses de cotó per fer compres a granel i per als nens, un llapis llavor de la Fundació Mona, 100% sostenible i biodegradable fet amb fusta certificada que conté llavors d’alfabrega per plantar.

1623012667Riudellots 05-06-8.jpg