Blanes. Manu Guix tancarà diumenge al vespre la Temporada Professional al Teatre de Blanes

És ben sabut que, sense passió, qualsevol tipus d’activitat podrà ser molt correcte, però no tindrà l’ànima indispensable per commoure, per arribar al cor de la gent. Aquesta és la qualitat que sense cap mena de dubte desplega pels quatre costats el músic que diumenge vinent al vespre tancarà la Temporada Professional d’aquest primer semestre del 2021 al Teatre de Blanes.

Es tracta de Manu Guix, a qui el públic de Blanes ja coneix d’un concert relativament recent, d’aquells que es feien abans de la COVID, ofert al bell mig del Passeig de Mar l’any 2018 amb motiu dels actes organitzats al voltant de la Diada Nacional de Catalunya. En aquesta ocasió, Manu Guix no tocarà arran de mar, sinó a l’escenari del Teatre de Blanes-Teatre de la Costa Brava Sud, però –això si- acompanyat del seu complement indispensable: el piano.

Manu Guix posarà la veu i la música al piano per donar forma a un extens repertori que repassa la seva trajectòria discogràfica, formada per ‘De Cabeza’, ‘Manu Guix’, ‘Onze Llachs’ i ‘Pas a Pas’. Ho farà amanint-ho amb versions de coneguts temes d’artistes de caràcter força eclèctic, com ara Michael Jackson, Jamiroquai, Sting, Elton John, Jason Mraz, Oasis, Seal, Mecano, Stereophonics... i algun més.

El concert de Manu Guix està previst que comenci aquest proper diumenge, 6 de juny, a partir de les 7 del vespre, i encara queden algunes entrades a la venda: https://www.entrapolis.com/entradas/manu-guix-formacio-amb-piano

1623012666Concert Manu Guix 5.jpg

1623012666Concert Manu Guix 9.jpg