Calonge. El centre històric de Calonge s'omple de música i flors

El centre històric de Calonge acull aquest cap de setmana una nova edició de Doremifa'n Flors i omple els carrers de música i flors. Doremifa'n Flors celebra 10 anys i proposa un programa amb una quinzena d'activitats i la decoració de diversos espais dels carrers del centre històric. L'actuació de Les Anxovetes, de la Black Music Big Band Junior o El Vermut amb Llucià Ferrer de Ràdio Flaixbac són algunes de les activitats que es portaran a terme durant el cap de setmana. El Doremifa'n flors centra les seves activitats als carrers de la part històrica de Calonge, amb el castell com a punt central. Les activitats començaran avui divendres amb la inauguració de l'exposició fotogràfica que organitza el Club Motor Clàssic Calonge i que ofereix un recorregut pels 10 anys del Doremifa'n Flors. Dissabte les activitats continuaran amb el racó Art Jove, una mostra d'art i actuacions musicals i seguirà amb el racó Escola de Música, amb fil musical a càrrec d'alumnes de l'Escola de Música Adrià Sardó. Un espectacle infantil amb el grup Alquímia Musical, el programa de Ràdio Flaixbac El Vermut amb Llucià Ferrer i l'actuació de la Black Music Big Band Junior completen les actuacions de dissabte.

Diumenge el Doremifa'n Flors seguirà amb el racó Art Jove, amb l'espectacle de dansa "Zebra" de CobosMika SEEDs Junior Company, amb un tastet d'iniciació al swing i un concert-vermut amb The Best Of. A la tarda la programació la completaran la presentació del llibre "La cantant de Fado" de Jordi Campoy, el recital musical de Sara Fontán i la poesia de Blanca Llum Vidal, i tancarà les actuacions el concert de Les Anxovetes.

Doremifa'n Flors està organitzat per l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i per diverses entitats i particulars del municipi.