Solsona. Marisol Cespedosa guanya el sorteig d'un vol en globus

La solsonina Marisol Cespedosa, responsable de la botiga Èxit, ha estat l’afortunada en el sorteig d’un vol en globus per a dues persones en el marc de la campanya de promoció del petit comerç i el mercat de Solsona “Compra i guanya!”, desplegada el març.

Marisol Cespedosa va ser una de les persones que van participar en la iniciativa de la regidoria de Desenvolupament Local publicant fotos a les xarxes amb l’etiqueta #JoComproaSolsona. Divendres passat, el regidor de l’àrea, Ramon Montaner, va lliurar-li el premi, que l’afortunada gaudirà amb Globus Pirineu.

Aquest és el colofó d’una campanya que durant el març va repartir 600 bosses plegables, més de 200 cafès i desenes de dinars mitjançant butlletes “rasca” entre la clientela que va comprar a les parades del mercat i als 76 establiments adherits. El balanç de la campanya és positiu per part de l’Agència de Desenvolupament Local, que l’ha coordinat, i es preveu repetir més endavant amb un format similar.

1620201808sorteig_vol_globus_abril2021.jpg