Platja d'Aro. Sant Jordi 2021 activitats culturals, concursos i lliurament de premis

El conjunt d’activitats a l’entorn de la diada de Sant Jordi a Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró s’inicien dimecres 21 d’abril (17-19 h) a la Biblioteca Mercè Rodoreda amb un taller de màscares per a infants fins a 5 anys de la mà d’Activijoc (tres sessions de 45 minuts(places limitades, inscripció prèvia · Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ).Dijous 22 d’abril (18-20 h) al Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro, en el marc de La Plaça del Món, taller d’elaboració d’elements tradicions de la jornada per ambientar l’entorn.

El gruix d’activitats seran divendres 23 d’abril als Jardins de la Masia Bas de Platja d’Aro. Tot el dia (10-14 h i 16-20 h) parades d’entitats municipals, i a mig matí (11 h) l’espectacle Paraula d’humor a càrrec de Claret Clown, en el marc del lliurament de premis del 21è Concurs literari amateur de gent gran; i diversos dels seus participants oferiran una tarda de relats literaris (16.30 h) en el marc del Punt de Trobada de Gent Gran al Centre Cívic Ca La Rafaela de Castell d’Aro. Tot seguit (12.30 h), lectura de diversos textos amb múltiples idiomes a càrrec dels alumnes del Centre de Formació de Persones Adultes del municipi.

A primera hora de la tarda (17.15 h) també als Jardins de la Masia Bas Contes de Sant Jordi  amb Alma i la Mar de Contes per nenes i nens a partir de 4 anys i lliurament de premis de les categories infantils del 25è Concurs de dibuix Sant Jordi i de l’11è Concurs literari Cartes d’amor... o no!. Espectacle Rumbesia (19.15 h) amb la Companyia La última y nos vamos, un recital de poesia fusionat amb rumba de diversos estils; i en acabar lliurament de premis de les categories d’adults dels dos concursos convocats aquesta primavera. Per assistir a qualsevol d’aquestes propostes cal inscripció prèvia (Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ).

Durant tota la tarda també hi haurà instal·lat un gran mural amb il·lustracions per participar en el 1r Concurs Photocall Biblioteca Sant Jordi 2021 a Instagram: cal seguir a @bmrcastellpdas i allotjar-hi una instantània amb aquest fons amb el hastag #25bmrsantjordidaro fins al 24 d’abril. La fotografia amb més likes fins al 30 d’abril aconseguirà un lot de llibres i una càmera Polaroid (participació a partir de 18 anys i només per a perfils de persones físiques).

Altres propostes de la jornada, a més a més de les parades de llibres i roses, són el concert Jazz Poètic a càrrec de Geòrgia Bonell (veu), Jaume Martínez (saxo) i Lluís Sánchez (guitarra) organitzat per l’ADEM (18 h · Av. de la Pau de Platja d’Aro amb reserva prèvia · Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ) i el concurs de l’Associació Culturejant de predicció de les novel·les en català i castellà més venudes durant la diada al país, publicant-t’ho a les seves xarxes socials @culturejant o per correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. : qui ho encerti s’endurà com a premi, justament, els dos volums.