Solsona. Solsona pinta una rotonda a la carretera de Torà

La brigada municipal de Solsona ha començat els treballs previs a l’habilitació d’una nova rotonda a la carretera de Torà, a la cruïlla amb els carrers de Josep M. de Sagarra i Pompeu Fabra. L’objectiu de la mesura és endreçar el trànsit en una cruïlla molt ampla i fer minorar la velocitat dels vehicles en un dels principals eixos viaris de la ciutat. La rotonda inicialment serà pintada, fins que se’n comprovi l’eficàcia durant un temps.

Es tracta d’una rotonda amb un radi interior de 4,20 metres i un d’exterior d’11,20. Aquesta mesura comporta també el desplaçament uns metres més endins del pas de vianants del carrer de Pompeu Fabra i de la parada de bus de la carretera de Torà. També s’aprofita aquesta actuació per senyalitzar un nou pas de vianants en aquesta via principal.

El model de rotonda pintada segueix el que està implantat en diferents punts al carrer del Pedraforca, on, precisament, es preveu començar aviat els treballs d’embelliment amb elements vegetals d’aquests punts d’ordenació del trànsit.

1618934747cruilla_PompeuFabra.jpg