Llagostera. Posada a punt de la xarxa de clavegueram de Llagostera de cara a la primavera-estiu

Aqualia, empresa concessionària del Servei Municipal d’Aigües de Llagostera, durà a terme en les properes setmanes les tasques de neteja de gairebé 500 embornals de la xarxa de clavegueram municipal.

Aquestes tasques formen part de la campanya preventiva i de posada a punt de la xarxa de clavegueram de cara a les pluges de primavera i estiu. Consisteixen en l’eliminació manual de la brutícia, fulles i papers que s’acumulen en el seu interior i que dificulten la recollida d’aigua els dies de pluja i poden provocar obstruccions i males olors als carrers.

A més, també es netejaran més de 4,5 kilòmetres de col·lectors del clavegueram mitjançant un camió cisterna preparat per a aquestes feines.

Aqualia demana la col·laboració dels llagosterencs i llagosterenques, que poden contribuir al manteniment de les instal·lacions evitant llençar brutícia als embornals i no utilitzant el vàter com a paperera.

1618407305aigua.jpg