Solsona. Nou positius detectats durant la Setmana Santa al Centre Sanitari del Solsonès

El Centre Sanitari del Solsonès ha detectat nou positius durant la Setmana Santa, una xifra que quasi quintuplica la de la setmana anterior, quan van diagnosticar-se únicament dos contagis. La majoria de casos, un total de set, s'han conegut a partir de 48 proves PCR i la resta, amb 43 TAR.

Aquestes dades suposen un lleuger repunt en el nombre de contagis, si bé el risc de rebrot al Solsonès continua baix, amb 128,01 punts a nivell de comarca i 32,99 a Solsona. Pel que fa a la velocitat de propagació de la COVID-19, al Solsonès puja fins a 2,14, la qual cosa significa que l'epidèmia creix, mentre que a la capital comarcal es manté a 1. En aquest context, el curs escolar ha arrencat el tercer trimestre sense cap grup confinat.

Des del Centre Sanitari i des de l'Ajuntament de Solsona es reitera el prec a la població que mantingui les mesures de precaució i prevenció per evitar nous contagis, tenint en compte que a Catalunya aquests dies festius s'han tancat amb un increment de la pressió assistencial.