Solsona. Retiren la gespa artificial del camp solsoní coincidint amb la primera part de les obres del mur

Aquesta setmana l’Ajuntament de Solsona està retirant la gespa artificial del camp de futbol coincidint amb la primera part de les obres del mur perimetral de l’Institut per part del Departament d’Educació. S’ha fet abans del pas de la maquinària pesada que enderrocarà el tram de mur afectat. En aquests moments, l’empresa constructora està duent a terme treballs d’estabilització del gimnàs.

Abans de demolir i reconstruir la part del mur que ha anat cedint des del maig de l’any passat, primer s’estabilitza amb pilars el gimnàs de l’institut, per la qual cosa també ha estat necessari enderrocar un vestidor que posteriorment es tornarà a condicionar, i s’ancoren els trams del mur no afectats. Aquesta obra, adjudicada per Educació a Infraestructuras Trade, té un termini d’execució de 54 dies.

Així, a mitjan mes de maig és previst que el consistori pugui renovar el camp de futbol municipal amb la nova gespa artificial, una actuació que tindrà una durada prevista d’un mes. Aquesta obra està adjudicada a Fieldturf Poligras per un import de 213.998 euros –es reaprofitarà la sorra i el cautxú que es retiren aquests dies, fet que suposarà un estalvi.